For å legge til en ny bruker, gå til SETT OPP > MER > BRUKERE.
- Klikk på den grønne knappen Legg til bruker øverst til høyre på siden.!
- Fyll inn brukerens informasjon (navn, e-post og brukernavn). Under Brukertype – la som Standardbruker hvis brukeren jobber i organisasjonen din og trenger normal tilgang (som billett personale, ledere, regnskapsførere, osv.).
Når profilinformasjonen er skrevet inn, trykk på den grønne knappen LEGG TIL BRUKER nederst på skjermen. En e-post vil bli sendt til brukeren for å opprette et passord og logge inn.
Etter at brukeren er opprettet, sett tillatelsene deres ved å klikke på den grønne tillatelses knappen.
Hvis en admin-konto, klikk på admin-avkrysningsboksen øverst på skjermen. Admin-kontoer har tilgang til hoved dashbordet. Velg alle tillatelsene du vil at brukeren skal ha og trykk LAGRE. Tillatelser er primært basert på navigasjons fanen. For eksempel, hvis du gir en bruker tillatelse til EVENTS-området, ville de ha tilgang til den navigasjons fanen. Du kan deretter begrense visse faner innen en navigasjons meny ved å deaktivere de tilgjengelige avkryssingsboksene.