SELG BILLETTER ONLINE
TIL DIN SVØMMEHALL

ENKEL ADGANG MED VÅRT SYSTEM

DAGSBILLETT MED BOOKING TID

Fra egen hjemmeside booker dine gjester antall billetter. Vårt system tilpasses dine hjemmesider, og kunden kjøper DIREKTE billett hos deg. Gjesten registrerer seg med navn, telefon og e-post, og får deretter tilsendt en QR-Kode med en billett som kan skrives ut eller åpnes på mobiltelefonen.

SMITTESPORING

Skulle det være at en av dine gjester er Covid - 19 smittet, kan du enkelt se i systemet hvilke gjester som har vært hos dere parallelt. Takket være vår besøksregistrering under booking siden, vil du få tilgang på alle aktuelle kontaktdata og informasjon som du da kan gi videre til smittesporing. Personvernet overholdes i henhold til regler.

ENKEL INN & UT SKJEKKING

Gjesten din forventer lite kø. Takket være vår scan app, kan kunden uten kontakt skannes inn. Ved utskjekk stopper oppholdet og dette registreres. I Eventmanageren kan du også skjekke så mange gjester du vil inn/ut. Du vil også ha full oversikt over hvem som er inne og hvem som er ute.

KJØP DRIKKE & SNACKS ONLINE

Ditt besøk kan booke snacks eller drikke sammen med billetten. Dette kan du gjøre ved at du legger ekstra varer i handlekurven, i det du skal sjekke ut billetten. Her mulighet for ekstra inntekt. Det er også mulig og få gavekort på kiosk/varer.

MER BESØK - SELG MER BILLETTER

Styr antall gjester ved å bruke tidsperioder, slik at kapasitet på hallen kan brukes optimalt.

Selg dagspass, eller billetter med tidsfestet bading, med 4-5 ulike tidspunkt. 

Slik øker du salgspotensialet. 

Spørsmål

Kan jeg bruke mitt eget kassa system

Dersom du har ditt eget kassasystem, har vi muligheten til å teste om  ditt system er kompatibelt med vårt system.

Hvor mange tidsperioder kan jeg bruke ?

I Eventmanager hos Lunabe AS kan du egendefinere kapasiteten. Systemet registrerer gjester når de kommer og går. Systemet funger slik når gjesten går frigis nye plasser. Slik kan du benytte deg optimalt av kapasiteten på badet.

Hvilke betalingsmåter bruker systemet ?

Vi kan tilby en rekke betalingsmåter. Paymentgateways som (PayPal, Stipe) osv. Forhåndsalg eller salg på regning er mulig. Du kan også selv, administrere denne.

Har dere hardware tilgjengelig ?

Vi hjelper til med nødvendig hardware. Etter behov kan man også benytte seg av USB-skanner (2D- QR CODE SKANNER) eller egne skannere for salgsdisk (Blink fra Sunmi) Dette har vi mulighet til å bestille til dere.  Det er også fullt mulig og benytte seg av smortphone med Android eller iphone, som lastes ned i Apple store eller Google Play store.

Bruker dere våre kundedata ?

Helt klart nei ! Lunabe tilbyr software løsningen. Det betyr at vi leverer deg software løsningen. Vi gir deg en løsning hvor kunden kan kjøpe billetter hos deg. 

Hvilke skjemaer tilbyr dere ?

Du kan egendefinere skjema. Spør etter feks. allergier, interesser osv. Lag checkboxer, tekstfelt eller dropdown lister. Kanskje mest interessant er skjema for Covid-19 registrering.

Hva slags billetter kan jeg selge med deres system ?

Du kan selge, enkeltbilletter, gruppebilletter, flerdagsbilletter og sesongkort. Spesielt for sesongen 2021 anbefaler vi også billetter med bookbare tidsperioder. Disse leveres med valg av tidspunkt og antall timer som oppholdet gjelder.  For alle billetter kan du også by på spesielle tilbud.