Hvordan kan vi hjelpe deg ?

< All Topics
Skriv ut

Slik sender jeg e-post til de som skal på arrangement.

Klikk på «Events» – > «open events», under current events , velger du aktuelt arrangment, før du klikker i boksen til høyre som heter «select action». Her scroller du helt ned og klikker på «send email/Txtmsg»

Du får nå muligheten til å sende mail til de som tar del på dette arrangementet, klikk på subject for å gi et emne til til det du skal sende. Send from: legg inn din e-post du vil at dine kunder skal svare deg på. På format velger du «As email» send som e-post. Du har nå mulighet til å redigere e-posten slik du ønsker at det skal se ut, trykk send now for å sende e-post. Ønsker du å teste hvordan det ser ut trykker du på send test mail. Save og prewiew hvis du ønsker og se hvordan mailen din ser ut før du sender den avgårde.

Slik lager du lister over dine kunder – hvis du ønsker og legge de inn i et vanlig e-post program.

Velg «Event reports» – Velg eventet du ønsker og få bruker informasjon fra, dette innebærer telefon, e-post med mer: Dette velger du på EVENT, Velg riktig Eventdato/arrangement, og klikk av på «Show detail», klikker du derimot på show ticketdetail (vises data til hvem som eier hver billettett, hvis du har lagt inn et skjema for registrering av dette.)

Klikk på «Print» – du vil nå få enliste som du kan skrive ut .Klikker du på export vil du kunne laste ned listen som .csv data, dersom du feks ønsker og benytte disse dataene i annet program.

Innhold