Hvordan kan vi hjelpe deg ?

< All Topics
Skriv ut

Rapporter: Topp 9 rapporter som brukes.

Her er noen av de mest populære rapportene som brukes i VBO:

Event Summary Report– denne rapporten gir deg en oversikt over arrangementet ditt og inkluderer informasjon om salg for billetter, varer, donasjoner, etc. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til REPORTS > EVENT REPORTS  og velger deretter «åpne» eller «lukket» øverst på skjermen. «Åpne» eller «lukket» er statusen for arrangementet ditt – velg «åpne» hvis hendelsesdatoen ikke har passert eller velg «lukket» hvis hendelsesdatoen er passert.

Reconciliation Report– denne rapporten hjelper deg med å avstemme kredittkorttransaksjoner som behandles via betalingsgatewayen din (Pay Pal, Authrize.net, Stripe, etc.). Rapporten skal lastes inn fra dag til dag for å kontrollere kredittkorttransaksjoner som ble behandlet hver dag. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til REPORTS > OTHER REPORTS og velger deretter avstemmingsrapporten fra rapportalternativene.

Custom Sales Report  – Den egendefinerte salgsrapporten gjør det mulig for ulike søk og bygging av dine egne rapporter. Når en rapport er bygd, kan du kjøre den samme rapporten på nytt med en liten endring (for eksempel endre datoperioden). Rapporter er brukerspesifikke – slik at hver bruker kan bygge sine egne rapporter. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til REPORTS > CUSTOM SALES REPORT og klikker deretter på «Legg til rapport» for å begynne å bygge rapporten.

Custom Patron Repot – Ligner på den egendefinerte salgsrapporten, men designet for en rask visning av kundeinformasjon som navn, e-post, bursdag, adresse, etc. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til REPORTS > CUSTOM PATRON REPORT og bygger deretter rapporten ved å klikke på «Legg til rapport».

Will Call Report – Viser alle som kommer til et arrangement sammen med billettinformasjon. Rapporten vil ringe har 3 visninger: standard, avansert og lite. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til BOX OFFICE og velger enten Telefonsalg eller Kategorien Box Office, og deretter velger du gjestelisten. Rapporten vil være nederst på gjestelistesiden. Merk: Denne rapporten finnes også i rapportområdet og kan velges fra datoområdet for åpne hendelser.

Cashier Report – Brukes til billettkontor brukerskuff uttak for daglige operasjoner. Hvis du vil laste inn denne rapporten, går du til Kategorien Box Office og velger «Cashier Report» nederst på siden.

Andre anbefalte rapporter

Zip Code Report – Få en ide om hvem som kommer til dine arrangementer etter postnummer! Denne rapporten viser byen, postnummeret, solgte enheter, salgstotal og prosent fra et datointervall. Denne rapporten finnes i området «Other Reports».

Discounts Report – Se rabattkodebruk og salg. Denne rapporten finnes i området «Other Reports».

Global User Questions – Se på svar på betalingsspørsmål som «hvordan hørte du om oss?» Denne rapporten finnes i området «Other Reports».

Previous Fakturering prosedyrer
Next Slik viser du refunderte varer og kjører en refusjonsrapport
Innhold