Hvordan kan vi hjelpe deg ?

< All Topics
Skriv ut

CRM tilpassede inndatafelt | CRM-undersøkelser

Dette hjelpedokumentet vil demonstrere hvordan du setter opp og bruker de fem tilpassede inndatafeltene som finnes i en brukers CRM-profil. Arrangører kan bruke dette til å samle inn spesifikk informasjon de ønsker lagt til en kundes CRM-post. Inndatafeltene og etikettene er plassert under «MER»-området når du redigerer en CRM-profil. De tilpassede inngangene er globale – så når en er opprettet, kan alle kontoer begynne å samle inn den informasjonen. 

Bildeplassholder

MERK: CRM-undersøkelser kan deaktiveres på et per hendelsesnivå. For å deaktivere, gå til rediger hendelsesinformasjon, bla ned til avmerkingsboksen CRM Surveys, klikk skjul CRM Survey-spørsmål og trykk Lagre. Dette vil da skjule CRM Survey-funksjonen på den hendelsen. 

Bildeplassholder

MERK: CRM-undersøkelsesspørsmål stilles 

EN GANG . Hvis brukeren allerede har svart på spørsmålet om CRM-undersøkelsen, vil de ikke bli bedt om å fylle ut informasjonen på nytt. 

VIDEO DEMO

Innhold