Hvordan kan vi hjelpe deg ?
CRM tilpassede inndatafelt | CRM-undersøkelser
Dette hjelpedokumentet vil demonstrere hvordan du setter opp og bruker de fem tilpassede inndatafeltene som finnes i en brukers CRM-profil. Arrangører kan bruke dette til å samle inn spesifikk informasjon de ønsker lagt til en kundes CRM-post. Inndatafeltene og etikettene er plassert under «MER»-området når du redigerer en CRM-profil. De tilpassede inngangene er globale – så når en er opprettet, kan alle kontoer begynne å samle inn den informasjonen.

MERK: CRM-undersøkelser kan deaktiveres på et per hendelsesnivå. For å deaktivere, gå til rediger hendelsesinformasjon, bla ned til avmerkingsboksen CRM Surveys, klikk skjul CRM Survey-spørsmål og trykk Lagre. Dette vil da skjule CRM Survey-funksjonen på den hendelsen.

MERK: CRM-undersøkelsesspørsmål stilles
EN GANG . Hvis brukeren allerede har svart på spørsmålet om CRM-undersøkelsen, vil de ikke bli bedt om å fylle ut informasjonen på nytt.
VIDEO DEMO