Gebyr for ordrebehandling

Gebyrtypen for ordrebehandling belastes etter prosent eller dollar per ordre og kan konfigureres av salgskanalen (online, billettkontor eller telefonsalg). Hvis du vil konfigurere dette gebyret, går du til KONFIGURERE > PROFILE > GEBYRER og redigere boksene for ordrebehandlingsgebyr. MERK – Gebyrbegrensning Denne gebyrtypen kan bare belastes etter innkjøpslokasjon og ikke etter betalingstype. Arrangører som bare […]

Gebyrer for levering av e-post

Denne videoen vil demonstrere hvordan du redigerer gebyrer for post . Denne prosessen kan også brukes til andre leverings gebyr alternativer.

Fasilitets gebyr

Fasilitetsgebyrer legges til per arrangementsdato .  Slik legger du til eller fjerner et administrasjonsgebyr – gå til OPEN EVENTS og velg deretter MANAGE EVENTDATES fra rullegardinmenyen.  Derfra klikker du på datoen du vil endre og legge til eller fjerne et fasilitetsgebyr.

Opprette service gebyrer

Denne videoen vil demonstrere hvordan du setter opp din egen serviceavgiftsmal for billetter. For å se vår demo om bruk av denne malen for å overstyre tjenestegebyrene for et bestemt arrangement, vennligst klikk her eller se avsnittet om relaterte artikler til høyre for denne demoen.

Pris mal for tildelte sitteplasser

Denne hjelpedoc vil dekke hvordan du setter opp en prismal for tildelte sitteplasser. Prismaler administreres under SET UP > TEMPLATES > PRICING TEMPLATES.   Hvis du allerede har opprettet en prismal én gang tidligere, kan du bruke funksjonen for kopieringsprismal som vises i denne videoen: Watch Demo Merk: De delte tildelings feltene i videoen nedenfor er ment […]

«Send til venn»-innstilling

I denne artikkelen dekker vi innstillingen Send til venn. Som standard er denne innstillingen PÅ, men kan deaktiveres globalt under KONFIGURER > EVENTS > DELIVERY SETTINGS. Hvordan fungerer det? Bestillingsbekreftelsen vil vise knapper for å tillate kjøperen å sende billetter i bestillingen til andre medlemmer av gruppen. Når den er sendt – mottakeren kan «kreve» […]

Rapport på rabatt koder

I denne rapporten kan du vurdere hvor ofte en rabattkode er brukt, og hvor mye rabatt du har gitt. Velg Event Report  og Discount Usage Report. Hvis du vil evaluere et tidligere arrangement, kan du bytte fra open events  til closed events øverst til  høyre. Da vises alle arrangementene som har vært tidligere. Velg nå […]

Barcode Skann-rapport

Barcode Skann-rapport Via Barcode Scan Report kan du vurdere hvor mange av de solgte billettene dine som er skannet eller hvor mange som er skannet eller ennå ikke skannet. Dette gir deg en oversikt over gjeldende status for arrangementet ditt til enhver tid. I menypunktet Bytter rapporter til arrangentsrapporter og velger du rapporten strekkodeskanning via […]

Rapport på henting av billetter / Gjeste liste

Will Call = Billetter som skal hentes i døren, kan gjøres tilgjenglig gjennom EVENTS, BOX OFFICE eller REPORTS knappene. Det er få klikk til du får ut en liste over alle som skal hente billett. Se på videoen nedenfor.

Rapport om enkelt billettkjøpere kontra abonnenter

Denne videoen demonstrerer hvordan du bruker de egendefinerte salgs- og egendefinerte patronrapportene til å identifisere abonnenter/medlemmer fra ikke-abonnenter og ikke-medlemmer. På den egendefinerte Velg avkrysningsruten «underbilletttype», så vises den: Sub free = subscriber free tickets Sub discount = discounted subscriber tickets like pick a show tickets or discounted member tickets.  Flex pass = Flex Passes […]

Rapportdeling / e-post

– Vise en rapport etter at den er sendt via e-post Denne videoen vil demonstrere: – Dele tilpassede salgs- eller tilpassede patronrapporter med en full bruker – Sette opp en tilpasset salgs- eller egendefinert patronrapport for å sende e-post til en fullstendig bruker eller hendelsesleder

Egendefinert salgsrapport

Denne videoen gir en oversikt over den tilpassede salgsrapporten i VBO. Den viser de grunnleggende funksjonene til GL og standard alternativene i denne rapporten. Vil du dele rapporten du oppretter med andre brukere i organisasjonen? Ingen fare! Klikk her for å lære hvordan du deler rapportene du oppretter: Slik bruker du funksjonene for e-post og […]

Rapportdeling / e-post

Denne videoen vil demonstrere: – Dele tilpassede salgs- eller tilpassede patronrapporter med en full bruker – Sette opp en tilpasset salgs- eller egendefinert patronrapport for å sende e-post til en fullstendig bruker eller hendelsesleder – Vise en rapport etter at den er sendt via e-post

Egendefinert patron rapport

Denne videoen demonstrerer: – Hvordan kjøre og lagre den tilpassede patronrapporten – Forklarer noen tilgjengelige kriterier – Gir eksempler på hvordan informasjon fra denne rapporten kan brukes Vil du dele rapporten du oppretter med andre brukere i organisasjonen? Ingen fare! Klikk her for å lære hvordan du deler rapportene du oppretter: Slik bruker du funksjonene […]

Legg inn Stripe som betalingsløsning

Hvor finner du Stripe API-dataene For å kunne opprette en betalingsløsning med Stripe må du hente API data i fra din konto i Stripe. Slik finner du denne. -> Logg inn på din Stripe konto: -> Klikk på Developers (til høyre i menylinjen, ved siden av testmode)             -> Klikk på API Keys Du vil […]