Som standard, når brukere trykker «se nå» fra en videobillett, vil de låse opp den gatede videoen på VBO-vertsnettsiden. Dette hjelpedokumentet vil dekke hvordan du overstyrer standardinnstillingen slik at kunder kan se videoen direkte på nettstedet ditt i stedet for standard VBO-billetter-siden. Trinn 1: Lag en plugin og sett den til Video Stream (OPPSETT […]
Vanlige spørsmål om video
Denne hjelpedoktoren vil gå over noen av de vanlige spørsmålene angående On Demand- og Livestream -funksjonene. Vanlige spørsmål: Sp. Hvordan spiller VBO-billetter en rolle i direktestrømming og video-on-demand?A. VBO-billetter gir en inngjerdet opplevelse for lånetakerne. Mediespilleren er innebygd i arrangementsdatoområdet på baksiden av VBO-billetter. En kunde kjøper en billett til live-strømmen eller forhåndsinnspilt video, klikker på billetten og blir deretter […]
Sette opp livestream-arrangement
Dette hjelpedokumentet vil dekke Livestream-oppsettet for videohendelser. Hvordan det fungerer: For å sette opp Livestream-videoen på baksiden av VBO-billetter, må du: Instruksjoner for spesielt scenario: «View Between» Videooppsett: View Between Demo Oppsettdemo for livestream
On Demand Sales Plugin
Dette hjelpedokumentet vil dekke hvordan du oppretter en On Demand- salgsplugin for nettstedet ditt. Denne plugin-en filtrerer On Demand-videoene, slik at promotører kan lage en salgsside kun for On Demand-videoer . Merk – bare videoer satt til «On Demand» vil vises på denne plugin-en. Livestream-videoer (eller videoer som har en visning mellom datoperioder) vil ikke vises på denne plugin-en og vises på den […]
Stjernerangering / VIP-funksjon i CRM
Denne videoen vil demonstrere:- Legge til og fjerne stjerner- Å se stjernerangeringer i vil ringe rapporter- Sette opp varslingssystemet når 3, 4 og 5 har skannet billetter (Twilio kreves)
Belønningsprogram
Denne videoen viser hvordan du setter opp og bruker belønningsprogrammet. Denne funksjonen brukes først og fremst av komedieklubber og impro-teatre, det er et lojalitetsprogram som lar deg gi en gratisbillett for hvert X antall kjøpte billetter eller X dollar brukt.
Slå sammen kontoer i CRM
Trinn 1: Gå til kontoen du ikke lenger vil ha. Trykk på «slå sammen kontoer»-pilknappen øverst på skjermen. Trinn 2: Skriv inn kontoen du vil slå sammen TIL (målkontoen). Trinn 3: Trykk på «slå sammen kontoer» Trinn 4: Se gjennom «Notater» og fjern all uønsket informasjon. Info fra forrige konto vil vises i notatområdet. Du kan fjerne eventuelle […]
CRM tilpassede inndatafelt | CRM-undersøkelser
Dette hjelpedokumentet vil demonstrere hvordan du setter opp og bruker de fem tilpassede inndatafeltene som finnes i en brukers CRM-profil. Arrangører kan bruke dette til å samle inn spesifikk informasjon de ønsker lagt til en kundes CRM-post. Inndatafeltene og etikettene er plassert under «MER»-området når du redigerer en CRM-profil. De tilpassede inngangene er globale – så når en […]
Hvordan bygge inn plug-in i wordpress
Hvordan bygge inn plug-in på Wix
Hvordan lage en klasse eller workshop
For å lære å lage et registreringsskjema, klikk her: Registreringer Denne videoen vil demo: -vise meldinger tilgjengelig for å formidle Informasjon for klassen -Overstyre Navn og dato for arrangementsdato – ved hjelp av Kjøpsprosess i ett trinn å registrere deg for mer enn én klasse om gangen -Legge beskrivelser for hver .classHvis du trenger å låse […]
Gebyr for ordrebehandling
Gebyrtypen for ordrebehandling belastes etter prosent eller dollar per ordre og kan konfigureres av salgskanalen (online, billettkontor eller telefonsalg). Hvis du vil konfigurere dette gebyret, går du til KONFIGURERE > PROFILE > GEBYRER og redigere boksene for ordrebehandlingsgebyr. MERK – Gebyrbegrensning Denne gebyrtypen kan bare belastes etter innkjøpslokasjon og ikke etter betalingstype. Arrangører som bare […]
Gebyrer for levering av e-post
Denne videoen vil demonstrere hvordan du redigerer gebyrer for post . Denne prosessen kan også brukes til andre leverings gebyr alternativer.
Fasilitets gebyr
Fasilitetsgebyrer legges til per arrangementsdato . Slik legger du til eller fjerner et administrasjonsgebyr – gå til OPEN EVENTS og velg deretter MANAGE EVENTDATES fra rullegardinmenyen. Derfra klikker du på datoen du vil endre og legge til eller fjerne et fasilitetsgebyr.
Opprette service gebyrer
Denne videoen vil demonstrere hvordan du setter opp din egen serviceavgiftsmal for billetter. For å se vår demo om bruk av denne malen for å overstyre tjenestegebyrene for et bestemt arrangement, vennligst klikk her eller se avsnittet om relaterte artikler til høyre for denne demoen.