Funksjoner for billettsalg på nett og box-office

Nedenfor finner du en oversikt  funksjoner som er på nett eller i box-office (backend systemet). Funksjonene beskrives også på våre hjelpe sider. Vi tilbyr support og instruksjonsvideo, slik at du i utgangspunktet kan gjøre så mye som mulig selv. 

Book billetter med fritt setevalg eller reserverte plasser. Gruppebilletter og rabatterte billetter.

Du bestemmer når inngangstidspunktet skal være, samtidig som du bestemmer hvor lenge publikum får lov til å være.

Egendefinerte sal planer for teater, fotballstadioner, messe områder, kino eller andre steder hvor man trenger å booke et sete eller et bord.

Inngangsbillett kan gjelde for flere dager for bestemte dager.

Billetter kan reserveres og frigis. 

 

Tilby flere arrangementer i en og samme billett som en gruppepakke.

Gi kunden mulighet til å sperre av X antall billetter, slik at noen har forkjøpsrett til billettene før de andre.

 

Tilby forhåndssalg med rabatter i priser bestemte tidsrom med gitte start og slutt datoer.

Tilpass prisene dine ut ifra ulike salgskanaler. (Eks. forskjellig pris online eller i kassen.)

Vår Plug-in tilpasser seg Innenfor hver hjemmeside. Samme om det er smarttelefon, nettbrett eller uavhengig av skjerm størrelse.

 

 

Lag forskjellige priser i forhold til hvor du selger billettene dine. (salgskanalene) Online eller Box-office

Det er også mulighet for og godta delbetalinger i systemet.

Hold igjen billetter for salg i kassen eller for senere salg online.

Tilgjengelighet og synbarhet på book bare seter er mulig.  Er setene ikke book bare lengre, vises dette direkte slik at andre kan se det.

Lag og design ditt eget formular med brukerinformasjon. Dette er egnet for kurs, workshop eller påmeldinger.

Lag automatisk nye arrangementer etter en en tidsplan.

En box-office skriver løsning for en rask utskrift av dine billetter, som f.eks. Boca.

Papir billetter i brevformat, standard, brettbar eller andre formater. Tilpass bar.

Få billettene direkte tilsendt på mobiltelefon via SMS eller e-post.

Spar papir og skriv ut billettene hurtig over en kvitteringsskriver.

Gi ekstra bong for ekstra booking av f.eks. parkeringsplass, programhefte, drikke, mat osv.

Gi rabatterte priser for de som er tidlig ute med å kjøpe billett.

Funksjoner for å legge opp arrangementer

Her finner du hva slags muligheter du har når du skal opprette et arrangement. 

selg og forvalt din kasse og salg i fra mobil, nettbrett eller pc.

Ta delbetaling og forvalt transaksjoner i fra store grupper.

Reserver billetter for dine kunder og send disse på e-post videre, slik at kunden kan betale online.

Ta ut sitteplasser i sal planen offline, for å selge billettene gjennom andre salgskanaler.

Gjør en billett bytte enkelt. Samme om det er plassbytte eller en annen pris. Du bestemmer hvem som får lov til å gjøre hva, skal billettkontoret gjøre jobben, eller kunden selv.

Selg billetter, varer, registreringer å ta imot donasjoner.

Kontroller og konfigurer servicegebyrene og priser selv. Legg på gebyrer selv, for evt. videresalg.

Rabattkoder og individuell rabatt direkte som kan hentes i kassen.

VISA, MASTER, DINERS CLUB, WALLET. Vi har mulighet til å bruke mange forskjellige leverandører.

Let opp kunden, skriv ut billetter, eller book billetter.

Gi fordeler til medlemmer/abonnenter automatisk i kassen, dette gir hurtigere kjøp.

USB eller Bluetooth QR-Skanner for en enkel adgangskontroll kan kobles direkte til telefon, pc eller nettbrett. Eller du benytter deg av vår EVENT APP for skanning.

Med USB/Bluetooth skanneren kan du lade kundedata direkte.

Lag gjestelister som du kan benytte når gjestene kommer. Du får også en oversikt direkte over vår Event APP, hvilke kunder som kommer.

Kundesupport er innlemmet i systemet, slik at du kan kommunisere direkte med kunden.

Hold igjen billetter for salg i kassen eller for senere salg online.

Lag automatisk nye arrangementer etter en tidsplan.

Rask utskrift av dine billetter, som for eksempel BOCA, egen kvittering skriver osv.

Abbonement og medlemskap

Mange krever at man er medlem, for å få billigere billetter osv. 

Du har muligheten til å gi kunder med abbonnement eller 

medlemskap en del muligheter. 

  • Pick a show

    Gjør rabatt lett tilgjengelig, i det du kan booke flere arrangementer samtidig. La kunden bestemme hvilken pakke han vil sette sammen, seg og gi han litt belønning for dette.

  • Medlemskap

    Selg nye medlemskap med mange fordeler.

  • Autopayment på medlemskap

    Medlemskap kan enkel forlenges, betalinger kan legges til på ulike dato, slik at beløp kan bookes til det tidspunkt kunde ønsker.

  • Medlemskaps fordeler

    Gi medlemmer fordeler direkte etter innlogging.

  • Automatisk forlengelse av abonnementer

    Automatiske e-poster på forlengelse av abonnementer.

  • Enkel. oppgradering

    Automatisk oppgradering av funksjoner og forskjellige arter av abonnementer og medlemskap.

  • Årskort/Sensongkort

    Sesong eller årskort hvor du har mulighet til og velge ut egen plass hvor du vil sitte. Hvis du skal være med på andre arrangementer, er dette lett og legge til.

  • Teater abbonement

    I fra billettluken kan du konfigurere egne billettpakker, hvor du kan plassere publikum der du vil. Du har full kontroll på plassfordelingen.

  • Flex pass

    Kjøpte billettpakker og rabatterer kan settes sammen i mange forskjellige former. Slik som dato, pris og arrangement.

Donasjoner

Donasjon gir deg mulighet til å ta inn sponsor inntekter, 

donasjoner eller gaver i fra kunder/abbonenter/medlemmer.

 

Donsjonas-plugin

Doner over vår integrerte Plug in og samle inn penger direkte online.

Tipps

Tilby Tipps/ donasjon på en billett. 

Støtte kampanjer

Forvalt og implementer flere kampanjer samtidig. For å samle inn penger til et bestemt formål.

Gavekort

Lag automatiske gavekort for de stordonasjoner. 

Donasjoner ved billett betaling

Integrert donasjon direkte etter billettkjøp på en billett. 

Pop up – støtte funksjon

Gi synlighet på dine donasjoner, i det du lager en pop up på din hjemmeside. Her kan vil kjøper få beskjed under booking prosess at det er mulighet for å støtte ved en donasjon.

Automatisk takkebrev

Konfigurer takkebrev for hver kampanje med denne mal, som kan sendes ut etter hver donasjon. 

Kvittering på donasjon

Automatisk utsendelse av kvittering etter med dine foretaksdata. 

CRM-Integrasjon

Få oversikt over hvor mange donasjoner som er gjort pr. kunde. 

Støttekampanjer til et spesielt arrangement

Skill på donasjoner som gjelder alle arrangementer eller arrangementsspesifikke kampanjer og tilby donasjoner etter dette. 

Kommunikasjon – donasjon

Gi tilbakemeldinger, opplys om navn, summer eller kommentarer for offentlighetsarbeid. 

Donasjons Level

Kundene kan oppnå en donasjons Level, hvor de får en utmerkelse. 

Markedsføring

Systemet gir deg mulighet til en rekke integrasjoner og API til andre systemer, samtidig som du kan sende ut Nyhetsbrev, sosiale delings rabatter, reklame på billetter osv. 

E-post lister

Lag e-post lister basert på deltagere i fra arrangementer og andre brukerdefinert informasjon. 

Mailchimp

MailChimp API integrasjon og synkronisering via e-postlister fra systemet. 

Constant Contact

Constant Contakt API integrasjon og synkronisering med e-post lister.

Social Sharing

Kunder kan dele arrangementer og billettsalg på sosiale media via Facebook, Twitter eller LinkedIn

Social- Share – Rabatt

Oppfordre dine kunder til å ta del i et arrangement, ved å tilby en rabatt på kundens arrangement for deling av arrangementet, hvis de deler informasjon.

Brukerdefinert URL

Definere lenken for deling selv, og del denne i sosiale media.

Påminnelsesmailer og SMS

Send inntil to automatiserte e-poster eller SMS fra 0-24 timer før arrangement med informasjon om arrangement. 

Takk for besøket

Fra 0-72 timer etter arrangement kan du sende en automatisk e-post eller SMS som er tilpasset av deg, til dine besøkende.

Innpass videoer

Bind inn YouTube eller andre videoer. 

Innpass Audio

Føy til Audioplayer eller SoundCloud eller andre Audiotjenester til arrangement siden.

Rabattkoder

Stort utvalg av rabattkoder for alle arrangementer, abonnement og varer.

Gruppekoder

Tilby spesielle koder for ulike grupper. Limiterte billetter, reduser tilgang til billetter, som er tilgjengelig før offisielt onlinesalg.

Reward Program

Fullt integrert premieringsprogram, hvor du samler bonuspoeng, pr. bookede arrangement, antall besøk, hvor du kan samle bonuspoeng og disse kan løses inn.

Reklame til arrangementet

Legg til sponsorer, reklame med mer på arrangementsside, billetter eller i ordrebekreftelsen.

Selg billetter på Facebook

Selg billetter til arrangement, registreringer, påmeldinger for workshops, masse akkrediteringer og donasjoner direkte over Facebook.

Promoterings melding

Send informasjon, lag nyhetsbrev, vis bilder på en av arrangement sidene, for å reklamere eller gi informasjon om andre arrangement.

Checkout melding

Vis en skriftlig melding ved utsjekk og informasjon til kjøper på utskjekkingssiden.

Event-cross-promotering

Gi kunden din mulighet til å kjøpe billetter til andre arrangementer samtidig som han booker akkurat dette arrangementet.

Event-cross-selling

Vis kunden din en rekke av fordefinerte arrangementer, som du ønsker at kunden skal kjøpe, eller noe du ønsker å reklamere for.

Tracking-koder

Føy inn script eller kode for trackingtjenester som google eller Facebook, for å få bedre oversikt, suksess og tall til riktig markedsføring.

Rapporter

For å kunne gjøre en vurdering av ditt arrangement med total omsetning, Covid-19 registrering, kasse oversikt, antall besøkende etc. har vi lagt inn mange funksjoner. De du ikke finner, kan du be oss om å lage.

Rapport over alt salg i en og samme rapport

Gir deg en omfattende oversikt over alle salgstall, salgskanaler og antall solgte billett typer. Inneholder info om donasjoner, solgte varer, rabatter og alt som har med et arrangement og gjøre. 

Brukerspesifikk rapport

Dykk dypere inn i rapportene, og få ut den informasjonen du søker, som passer deg best og skriv denne ut. 

Gjestelister, hente informasjon. 

Tilbyr utskrift av gjestelister, samt liste over hvem som skal hente reserverte billetter. Inneholder også informasjon om varer som skal hentes, reserveringsinformasjon og e-billetter. 

Kontingenter

Gir informasjon og oversikt over seter som er holdt av eller sperret. 

Abbonementsoversikt

Viser oversikt over alle abonnementer etter dato

Kunde rapport

Gir deg informasjon over dine kunder, abonnementer og donasjoner gjort av hver kunde. Mye detalj informasjon kan man hente ut her. 

Kasse oversikt

Få liste over transaksjoner fra hver kasserer

Betalingsmatching

En rapport hvor du ser hva slags betalingsmåte som er benyttet, slik at du kan avstemme dette på en enklere måte. 

Transaksjons rapport

Detaljert transaksjonsliste opplistet etter dato. Oversikten kan sorteres etter bestillinger eller artikler.  

Oversikt over mottatt støtte/donasjoner

sammenligner forskjellige støtte kampanjer og donasjoner. 

Rapport for regnskap

Hensikt og opplyse om total omsetning og gir total oversikt over transaksjoner, konto og betalinger.

m. mer

Mangler det noe? Da lager vi en rapport til deg, på det du trenger.

CRM

Customer relationship management vil du få eksakt oversikt over hvor og når dine kunder har handlet, donert, fornyelse av abbonement eller kjøpt en billett.

Fullstendig profil

Få fullstendig profil over kontaktinformasjon, foto, historikk, kundestatus, e-poster + mer.

Konto notater

Skriv inn dine notater direkte inn på kundeprofilen. 

MailChimp integrasjon

Synkroniser kundene dine med MailChimp

Constant Contact integrasjon.

Synkroniser kundene dine med Constant Contact. 

Forlengelse av Abonnement / Medlemskap 

Forny eller forleng kunde abonnement ved et tastetrykk, samtidig som du kan sende ut e-poster med detaljer om evt. forlengelse av medlemskap/abonnement til dine kunder. 

Sikre dine kundedata

Forvalt bonus, sikker forbindelse i forhold å legge igjen kortdata, for gjentakende betalinger. 

Forvalt innestående

Gavekort/bonus kan forvaltes, evt. utestående eller tilgodebeløp kan forvaltes i kassen.

Konto sammenslåing

Skulle det forekomme at en kunde har to brukerprofiler, kan du slå sammen disse. 

Sjekk for dobbelte kundedata

Utviklet for å hindre at kundekontoer brukes dobbelt, og gjøre det enklere og bearbeide, samle og koble kontoer. 

Koble sammen profil

Koble profiler sammen, slik at man kan ha kontroll på feks. familieforhold. 

Event APP integrasjon

Bruk mobile plattformen med CRM informasjon. 

Integrert oppgave management

Gi dine medarbeidere kunderelaterte oppgaver, for feks. og svare på support/mail spørsmål. 

Mobiltelefon

Det er utviklet en egen EVENT APP, hvor du har alt inkludert. 

Det betyr du har salg i døra, skanning, statistikk og besøks registrering i en og samme APP.

Android

Last ned vår mobile app direkte fra Google Play store

iOS

Den mobile app versjonen ligger for nedlastning gratis i Apple App Store.

CRM – integrasjon

Bruk vår nye mobile plattform som er tilgjengelig overalt for å finne CRM informasjon. 

Adgangskontroll

Mange bruker muligheten til integrert elektronisk adgangskontroll. 

Selg billetter fra APP

Selg billetter med din mobil/nettbrett og reduser køene i kassen eller i døra. 

Check in

Finn kunder og bestilling på mobil og sjekk inn kundene manuelt.

Hardware

Vår mobile app er tilpasset Opticon H27 og iOS basert Linea Pro skannere. Vi har også mulighet til å tilpasse andre tilbydere. 

Statistikk

Bruk mobilen til å finne sannhetsdata fra nåtiden på arrangementet i form av salgstall og antall personer som er skannet inn/ut. 

Merchendising artikler

Du kan velge å selge varer direkte online eller i over disk. Alt fra klær til drikke og mat bonger. Du har mulighet for å stille inn forsendelse, og fungerer godt som en online shop for artikler.

Merchandises Artikler

Selg artikler med forskjellige i forskjellige varianter, størrelse og farge. 

Pakker

Selg pakker til en billett og Merchandises artikler direkte fra din varekurv. 

Merchandise Plug in for din hjemmeside

Innpass din Merchandises shop som Plug in direkte på din hjemmeside. 

Crosselling

Tilby salg av varer direkte ved billettkjøp. 

Inventar kontroll

Ha kontroll på varer slik at de ikke blir utsolgt. Enkel oversikt over tilgjengelige varer. 

Samlet varekonto

Selg billetter og varer i en og samme handlekurv. 

Elektroniske gavekort eller verdikuponger

Vi tilbyr gavekort som kan løses inn direkte i shopen. 

Smart button

Integrert smartbutton direkte på din hjemmeside eller partnerside slik at kunden med enkle museklikk lander direkte i din varehandel. 

Forsendelse av vare

Vi tilbyr forskjellig forsendelse, som nasjonal/internasjonale forsendelser, e-voucher, henting osv. 

Salg online og i box office

Selg varer online eller i box office, begge er mulig. 

Rapporter

Bruk mange forskjellige rapporter og statistikker. 

Markedsføring

Bruke den omfangrike markedsføringsfunksjonaliteten for å øke salget.