Billettsystem for konferanse og messe, billigere enn du tror.

Hvordan bør deltaker administrasjon og billettering være ved en konferanse ?

Planlegger du kanskje ei messe eller en konferanse ? Det er her man lager nettverk, finner nye kontakter eller inngår nye partnerskap. Kanskje du finner nye veier for ditt firma, eller at du kan ta et steg videre i karrieren ? 

Du leter deg ihjel etter løsninger på internett, systemet må være seriøst, og det skal dekke alle dine behov i forhold til akkreditering. Du skal ha et system hvor deltakerene kan registrere seg og kjøpe billett. 

Du blir neste svimmel av alle prisene som du finner på nettet. 

Folk flest forventer i vår hverdag at en booking prosess går så fort og problemfritt at man kan gjøre det fra mobiltelefonen. Samtidig ønsker kunden også å få så mye informasjon som mulig, så presis som mulig. Dette er viktig for gjestene, og noe man bør ta hensyn til.  

Ikke bare det, de ønsker også å stå så kort som mulig i kø, slippe kjappt inn, så de slipper å fryse. 

Lunabe AS – full service ticketing

Vi kan hjelpe deg og organisere dine besøkende, så profft og enkelt som mulig – gjennom vårt system. Med hjelp av all-in-one systemet vårt, har vi et system som kan løse dette. 

Vi har en plattform som du kan selge dine konferanse billetter, eller messe billetter til, uten noen for problemer. 

Online shop

Du trenger en online shop. Vi har en plug – in hvor du selv tilpasser designet, eller med hjelp i fra oss. Implementeringen på dine egne hjemmesider tar deg ca. 3 minutter. Slik kan da dine besøkende betale for billetten direkte på dine hjemmesider. 

Bookingen fungerer selvfølgelig i fra mobiltelefonen også, slik at billettene er tilgjengelig fra alle steder. 

Livestream

Det er ikke alle som har mulighet til å delta fysisk på konferanser, spesielt ikke når covid-19 setter en stopper for antallet.  Med en livestream har du da mulighet til å gi deltakerene mulighet til å se konferansen før/etter/direkte. Her kan man planlegge og høre forskjellige foredrag, slik at du får høre kun den ene foreleseren du hadde tenkt. Samtidig som du følger hvilke andre forelesere som er aktive. 

Bli kjent med gjestene

Trenger du mer informasjon om gjestene ? Skal du ha catering i pausene ? Vi har selvtilpassende formularer hvor man kan definere teksfeltene kombinasjonsbokser osv., for å spørre om feks. intoleranser osv. 

Slipp besøkende inn i varmen med skanning

Vi nevnte at det er viktig med lite kø og hurtig inngang. Med vår skanner app, vil dette gå fort. Denne appen kan installeres på alle smartphones. Hvis du ikke har egen teknikk, kan vi hjelpe med dette.

Akkreditering og badge trykk

Mange konferanser trenger en hurtig akkreditering. Det betyr at når besøkende kommer inn blir de skannet og får en badge.  Besøkende får en digital billett med en badge som de holder opp i mot en skanner, booking hentes opp og badge blir skrevet ut. Hurtigere går det ikke. 

Management

Å holde styr på alle besøkende kan være en utfordring. Softwaren har integrert management for deltakere. Der finner du aktuelle tall fra deltakerene, rapporter osv. som enkelt kan hentes. 

Hva koster alt dette ? 

Vi forstår at det går mye penger ut i organiseringen av en messe eller en konferanse. Derfor betaler du et gebyr hos oss, når du har begynnt og tjene penger. Gebyrene ligger i vårt system, slik at de kan faktureres i etterkant til deg som arrangør, samtidig som du vil være likvid, og få pengene direkte inn på firmaets konto. Kanskje du til og med kan benytte deg av noe av inntektene til og forberede arrangementet.

Konferanser og messer er en stor oppgave og organisere, det kan være lurt å ha et system som forvalter alt dette for deg.  Vi har systemet og hjelper deg gjerne igang.


Vi er interessert i løsning